Uncategorized

Opcje zapasów Tutorial wideo

Jeśli znajdziesz dobrą wtyczkę najnowszą i niezawodną , nie wahaj się ją udostępnić. Witam, Ciekawy artykuł dotyczący zarządzania zapasami. Mam jednak pytanie, na które w artykule nie ma odpowiedzi. Jestem w trakcie zakładania serwisu e-commerce z wtyczką WooCommerce. Mam problem z zarządzaniem zapasami. Przy składaniu zamówienia stan magazynowy zmniejsza się o ilość zakupionych produktów. Ale jeśli chcę anulować zamówienie ponieważ klient nie zapłacił np. Czy moja witryna ma problem, czy WooCommerce nie zezwala na zwiększenie zapasów w przypadku anulowanych zamówień?

A w takim przypadku trzeba to zrobić ręcznie i indywidualnie dla każdego produktu w zamówieniu? Dziękuję za odpowiedź. W rzeczywistości to powinno odbywać się automatycznie. Czy próbowałeś w innym miejscu? Jeśli druga opcja to rozwiązanie tymczasowe. Witam, właśnie próbowałem na innej stronie, to to samo.

Przyjazne otoczenie

Zapasy nie zwiększają się po anulowaniu zamówienia. Tak nie jest z tobą? Masz inne rozwiązanie? Nie próbowałem tego i jest trochę przestarzały. Dobry wieczór, prawdopodobnie podczas powielania produktu, nie zadbano o ilość. Upewnij się, że tak jest. Merci de votre réponse Ile? Nie zarządzam zasobami, ani w oryginalnym produkcie, ani w kopiowanym produkcie. Nie znalazłem możliwości ustawienia zbyt niskiego lub zbyt wysokiego progu alertu zapasów.


  • Dodaj Multimedia do swoich produktów!
  • Forex Trading Wyższe ramki.
  • Ustaw główną pozycję multimediów;
  • Forex Blue Tester.;
  • Opcje PayPal Trading..
  • doradcy ekspertów handlu forex.
  • Forex Last Look Definicja.

Jak mogę zarządzać progami ostrzegawczymi? Z góry dziękuję za odpowiedź. Jest rzeczą oczywistą, doskonały tutorial. Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Informuj mnie o dalszych uwag za pośrednictwem poczty elektronicznej. Powiadamiaj mnie o wszystkich nowych artykułach przez e-mail. Ta strona używa Akismet, aby zmniejszyć niechciane. Dowiedz się więcej o sposobie wykorzystania danych komentarzy.

Enregistrer 2. Ci, którzy czytają ten artykuł, kupili również Wtyczki 5 WordPress do najlepszego zarządzania błędem Witam, Istnieją rozszerzenia, które można znaleźć na stronie WooCommerce. Witam, Czy możesz umieścić link do rozszerzenia Woocommerce?

Dziękuję Ci. Możesz również posortować inne pozycje multimediów, przeciągając je. Wybierz jedną z następujących opcji: - Aparat fotograficzny: Zrób zdjęcie lub film produktu, stosując idealny współczynnik proporcji. Gdy Shopify wyświetla produkt, domyślnie używana jest główna pozycja mediów produktu. Jeśli produkt ma kilka pozycji mediów, pierwsza, która jest wyświetlana na ekranie szczegółów produktu, jest jego główną pozycją mediów.

W dowolnym momencie można ustawić inną główną pozycję mediów dla produktu. W dowolnym momencie można ustawić inny główny obraz produktu. Obowiązuje pewien limit liczby udostępnianych przez Shopify nagrań wideo i modeli 3D, które Twój sklep może mieć na stronach wszystkich produktów.

Limit zależy od planu Shopify, którym objęty jest Twój sklep:. Dodawanie multimediów do produktów Ta strona została wydrukowana dnia Apr 01, Pulpit iPad iPhone Android. Z panelu administracyjnego Shopify przejdź do opcji Produkty. Konfiguracja macierzy, zakrzywiona elektronicznie lub fizycznie poprzez wprowadzenie odpowiednich wartości opóźnień, promieniuje energią na niskich częstotliwościach w znacznie bardziej jednorodny sposób.

Trochę prądu w zapasie - UPS EVER. Oprogramowanie

Gdy tylko jest to możliwe, sugerujemy jej użycie, szczególnie w przypadkach, gdy nie jest wymagana kontrola kierunkowości na scenie kardioidalna - np. W rzeczywistości jedynym ograniczeniem tej konfiguracji jest to, że wypromieniowuje ona duże ilości energii nawet w kierunku sceny, a więc w pewnych sytuacjach na żywo może powodować problemy.

Konfiguracja End-Fire realizowana jest poprzez ustawienie subwooferów w dwóch liniach w naszym przypadku dwie linie po cztery subwoofery , przy czym pierwsza z nich z opóźnieniem praktycznie zachodzi na tylną. Uwaga: odległość pomiędzy środkami akustycznymi jest zazwyczaj mierzona od środka do środka obudowy, a nie od tyłu i od przodu dwóch rzędów subwooferów. Konfiguracja Gradientowa wymaga takiego samego umiejscowienia źródeł jak konfiguracja End-Fire, ale w przeciwieństwie do tej ostatniej, linia opóźniona jest linią tylną, do której również odwrócona jest polaryzacja. Jest to najlepsze rozwiązanie kardioidalne, ponieważ mamy redukcję nie tylko w oktawie wokół danej częstotliwości, ale na wszystkich częstotliwościach odtwarzanych przez subwoofery.

Gradient, podobnie jak End-Fire, pokrywa obszar odsłuchu równomiernie, choć w porównaniu z tym ostatnim jest nieco mniej efektywny około -1,5 dB. W naszym przypadku potrzebna jest scena z kontrolą kierunkowości na niskich częstotliwościach a więc cicha , zdecydowaliśmy się na konfigurację Gradientową.

Aby zaoszczędzić miejsce przed sceną, umieściliśmy pod nią tylną linię subwooferów. Zazwyczaj przed przystąpieniem do podwieszenia systemu zaleca się sprawdzenie ciągłości kabli, a w szczególności polaryzacji wszystkich kabli XLR, których używamy do okablowania klastrów. W przypadku źle połączonego kabla z zastosowaną wewnątrz klastra odwróconą polaryzacją, spowodowałoby to katastrofę akustyczną dla klastra line array. Krok ten pozwala również sprawdzić stabilność połączenia w celu zweryfikowania ewentualnego przerwania styków i w razie potrzeby dokonać wymiany. Na rynku istnieją małe testery, które są bardzo przydatne do tego celu.

Znalezienie i usunięcie tej usterki po zawieszeniu klastra wiązałoby się z bolesnymi stratami czasu, których można łatwo uniknąć za pomocą tego prostego kroku podczas montażu. Zastosowanie odpowiednio zwymiarowanego zasilania prądem zmiennym, urządzeń rozdzielczych i miernika okablowania jest równie ważne jak weryfikacja kabli sygnałowych, a tym bardziej w przypadku stosowania tymczasowych generatorów prądu.

Naszą sugestią jest, aby nie oszczędzać na jakości okablowania. Przykładowo, w przypadku kabli łączących sygnałowych RDNet nie zalecamy stosowania zwykłych konsumenckich kabli komputerowych, które mogłyby naruszyć integralność połączenia. Podczas podwieszania klastra z jednego punktu zaczepienia, kąt ustawienia klastra może zostać zmieniony w sposób niezamierzony, na przykład:. Worek z łańcuchem podnoszącym, jeżeli nie jest odpowiednio oddalony, spoczywa na flybarze, a gdy stanie się ciężki, może zmienić nachylenie.

To samo może się zdarzyć ze względu na ciężar okablowania, który w wielu przypadkach nie może być niedoszacowany. W tym przypadku przypominamy, że niewielka zmiana nachylenia klastra wiszącego na 8 metrów o zaledwie 1° decyduje o zmianie pokrycia większego niż 14 metrów w polu dalekim. Jeśli użyjemy dwóch wciągarek do podnoszenia i przechylania systemu, można użyć inklinometrów wewnętrznych. Będziemy mogli zweryfikować nachylenie flybara poprzez odniesienie się do odczytu nachylenia pierwszego modułu każdego z klastrów.

Bardzo ważne jest, aby zawsze przeprowadzać kalibrację inklinometrów wewnętrznych poprzez odpowiednią funkcję RDNet "Reset Angle on Selection". Funkcja ta powinna być wykonywana tylko wtedy, gdy moduł znajduje się na idealnie poziomej płaszczyźnie. Pierwszym krokiem jest ustawienie prawidłowych ustawień wstępnych na modułach liniowych, i w przypadku kontroli niskich częstotliwości, musi to być takie samo dla wszystkich modułów, przy czym wysokie częstotliwości mogą mieć różne ustawienia wstępne w oparciu o ukierunkowanie kompensacja progresywna w zależności od odległości, temperatury i wilgotności.

Więcej informacji na ten temat znajduje się w poradnikach RDNet Video. Pomocne w sprawdzeniu poprawności działania wszystkich modułów w klastrze, na przykład; porównanie pomiarów z lewej i prawej strony w celu sprawdzenia, czy są one podobne. Jeśli używany jest system z siecią RDNet, polecenie "autotest" jest bardzo przydatne w celu sprawdzenia poprawności okablowania i działania każdego z komponentów systemu.

Teraz możemy rozpocząć odsłuch systemu w pozycji FOH bez udziału subwooferów przyczyniających się do oceny charakterystyki brzmieniowej w różnych punktach obszaru odsłuchowego, oceny poprawności pokrycia w zgodzie z ustawionymi kątami i, jeśli to konieczne, edycji brzmień. Podczas tego kroku należy pamiętać, że słuchamy systemu bez subwooferów, a więc bez rozszerzenia w pierwszych oktawach widma akustycznego. Generalnie możemy zoptymalizować system, odchylając się w razie potrzeby nie więcej niż o dB od zaprogramowanych przez oprogramowanie ustawień. Jeżeli musimy dokonać większych odchyleń, środowisko odsłuchowe prawdopodobnie stwarza problemy, które należy przeanalizować i w miarę możliwości odpowiednio rozwiązać nadmierny czas pogłosu, fale stacjonarne przy niskich częstotliwościach, odbicia, itp.

Generalnie powinniśmy być w stanie odpowiedzieć na następujące pytania:. Odpowiedź na te pytania nie jest oczywista i wymaga doświadczonego inżyniera systemów dźwiękowych. W tym celu można wykonać kilka prostych pomiarów, które mogą dać pierwszą odpowiedź na to pytanie, porównując część średnią zazwyczaj odporną na korekty zarówno przy niskich jak i wysokich częstotliwościach.

Widzimy, że po zestrojeniu amplitudy krzywej referencyjnej niebieskiej z krzywą naszego systemu czerwonej w zakresie średnich częstotliwości zwykle pomiędzy Hz a 1.

Oprogramowanie

Korzystając z Bass Shaper'a, w razie potrzeby, możemy zoptymalizować "kształt" klastra w celu uzyskania krzywej, która może być nałożona z krzywą odniesienia lub w każdym razie do pożądanego zakresu częstotliwości. Proponujemy metodę uzyskania docelowego SPL około Hz, a następnie pracę z tego punktu jako odniesienie, modyfikując parametry Bass Shaper'a w celu optymalizacji krzywej. Za pomocą suwaka częstotliwościowego możemy przenieść obszar interwencji filtra półkowego do konturu LF i zmienić amplitudę za pomocą regulatora poziomu LF. Siła, działająca na wzmocnienie w strefie cięcia filtra w połączeniu z poziomem LF, który działa na ogólne wzmocnienie LF, da nam możliwość osiągnięcia pożądanej krzywej.

Te dodatkowe komendy są bardzo przydatne zwłaszcza, gdy mamy do czynienia ze szczególnie zakrzywionymi klastrami lub z wieloma modułami, w których często zwykły filtr półkowy nie wystarcza do zapewnienia prawidłowej odpowiedzi częstotliwościowej systemu. Dla wysokich częstotliwości możemy kliknąć na strzałki, aby dokonać globalnej zmiany w HF. W polu HF, we właściwościach klastra, minimalne i maksymalne wartości korekcji są wyświetlane, i w przeciwieństwie do sterowania LF, nie są takie same dla wszystkich modułów.

Klikając na strzałki, po zaznaczeniu pól, które chcemy zmodyfikować, lub nawet całego klastra, stosuje się ogólne zwiększenie lub zmniejszenie, ważne dla wszystkich wybranych modułów, które zachowają takie samo skalowanie pomiędzy nimi zgodnie z projektem, zwiększając lub zmniejszając globalnie i w sposób ciągły energię do HF. W przypadku szczególnie długich klastrów lub w niestandardowych warunkach może okazać się konieczna głębsza praca nad zarządzaniem wysokimi częstotliwościami, a korekcja sugerowana przez wstępne ustawienia Shape Designera może nie być wystarczająca do osiągnięcia dobrych rezultatów w całym obszarze odsłuchowym.

Patrz krok 5 o zaawansowanym zarządzaniu HF. Jeśli w fazie 1 nie udało nam się osiągnąć prawidłowego strojenia systemu, możemy podjąć dalsze kroki.