Uncategorized

Oprogramowanie systemów handlu towarami

PC-Market 7 pomaga zarządzać lokalami piekarnio-cukierniczymi, od strony magazynu i sprzedaży.

Wdrożenia systemów ERP w całej Polsce

System pokazuje aktualny stan towarów, obroty, liczbę obsłużonych klientów i ile gotówki powinno znajdować się w kasie. Oprogramowanie umożliwia planowanie i obsługę produkcji zaplanowanie procesu, wskazanie surowców niezbędnych do zamówienia, podgląd etapów. Program PC-Market 7 umożliwia Ci kontrolę najlepiej się sprzedających towarów i tych nierentownych.


  1. Radzenie biurka Forex..
  2. POS – System sprzedaży detalicznej.
  3. Opcje zapasów Castellano..
  4. POSitive Retail - oprogramowanie dla sieci handlowych?
  5. FSP Invest Forex.;
  6. Moduł enova Handel dla firm - System ERP enova.
  7. Funkcjonalność modułu enova365 Handel:.

Ułatwia stworzenie karty towaru z nazwą kategorii, a także osobne wydruki etykiety dla każdego towaru z innym kolorem. Rozwiązanie PC Market pozwala zaplanować gazetkę promocyjną i umożliwia sprzedaż towarów typu "zestaw". Usprawnij sprzedaż i zarządzanie sklepem! Bezpłatnie skontaktuj się z naszym specjalistą Napisz do nas Chcesz z nami porozmawiać? Pc-Market dostępny jest w wersjach:. PC Market Lite to okrojona oraz uproszczona wersja programu PC Market, która służy głównie do programowania kas fiskalnych. W razie potrzeby, bardzo prosto można wykonać upgrade programu z wersji Lite do wersji pełnej PC Market, za dopłatą różnicy ceny.

Serwer kas on-line PC-Market może obsługiwać kasy, wagi oraz sprawdzarki cen. Program kontroluje zmiany towarów i automatycznie wysyła je na urządzenia. Służy również do automatycznego importu danych z kas fiskalnych. Co ważne, z serwera kasowego można korzystać w trybie off-line. Program PC-Market wspiera ideę omnichannel poprzez sprzedaż przez internet. System integruje się ze sklepem internetowym, co pozwala zarządzać sprzedażą on-line z poziomu programu magazynowego.

Dlaczego PC Market? Nasza oferta to coś więcej niż system PC Market! Nasz konsultant dobiera tylko te moduły, które są dla Ciebie istotne — oszczędzasz czas i pieniądze! Wspieramy Cię na każdym kroku pracy z systemem! Przeprowadzimy Cię przez proces instalacji PC Market, wdrażania go i dostosowywania do Twoich konkretnych potrzeb! Zyskaj więcej czasu dzięki automatyzacji pracy! Dodatkowo pomożemy Ci w wyborze urządzeń, które łatwo integrują się z systemem PC Market i niektóre obowiązki wykonują za Ciebie! System PC Market dostosujemy do takich potrzeb, jak:.

Zobacz, jak PC Market może wspomóc wykonywanie obowiązków:. Dlaczego warto dołączyć do Klientów Kotrak? Nie musisz sam poznawać wszystkich opcji programu, dzięki czemu oszczędzasz swój czas! Dostosujemy lub rozszerzymy system odpowiednio do Twoich potrzeb! Posiadamy kilka oddziałów firmy, świadczymy usługi w całym kraju i za granicą. Poznaj inne rozwiązania dla handlu. Przeczytaj na naszym blogu e-commerce, omnichannel. Co ważne, szukaj dobrej integracji różnych towarów. Najlepsi dostawcy jako pierwsi oferują nowe produkty zintegrowane z funkcjami wyceny, tworzenia wykresów i modelowania między towarami.

Oprogramowanie do handlu towarami powinno cechować się silnymi cechami technicznymi. Szukaj kompleksowych bieżących i historycznych źródeł danych, szerokiego zestawu wskaźników technicznych i najnowszych modeli symulacyjnych, takich jak te oparte na sieciach neuronowych.

Technologia sieci neuronowej - mapująca procesy myślowe ludzkiego mózgu - staje się coraz bardziej wyrafinowana i użyteczna. Jednocześnie wybierz intuicyjny i łatwy w obsłudze interfejs. Gracze na czystym rynku finansowym są często bardziej zainteresowani mapowaniem umysłu najlepszych traderów na algorytm niż funkcjonalność przy wyborze systemu handlu towarami. Podczas gdy inwestorzy finansowi będą nadal kupować na podstawie własnych badań, narzędzi do tworzenia wykresów i wzorców handlowych, zastrzegamy sobie sprawę.

Dodawanie towarów

Upewnij się, że twój dostawca oprogramowania do handlu towarami nie tylko podąża za trendem, ale ma dobre wyniki zarówno na rynkach rosnących, jak i spadających. Jak możemy pomóc? Firma handlowa dzięki dedykowanemu oprogramowaniu ERP XL osiąga korzyści dzięki automatyzacji i spójności wielu procesów, księgowych, handlowych, logistycznych.

Dzięki oprogramowaniu ERP XL firma zyskuje wymierne korzyśc i w postaci: obiegu informacji w firmie, obiegu dokumentów, zaawansowanemu raportowaniu i intuicyjnych analizach rentowności, sprzedaży, zamówień, rejestracji wszystkich kosztów, należności i zobowiązań, rozliczeń, wymianie informacji pomiędzy poszczególnymi działami. Aby oprogramowanie ERP XL dla hurtowni uczynić dostępniejszym dla przedsiębiorców, producent uelastycznił sposoby jego licencjonowania.

Oprogramowanie można nabyć tradycyjnym sposobem, zakupując licencję i instalując program na swoim komputerze.

Jak możemy pomóc?

W modelu mieszanym jest możliwość zakupu i instalacji części oprogramowania na swoim komputerze a części np. Jest także model licencjonowania w chmurze prywatnej, w której klient wykupuje miejsce i instaluje tam zakupione oprogramowanie.

Wreszcie coraz bardziej popularny model licencjonowania w chmurze publicznej, gdzie klient płaci abonament za administracje, bez nakładu kosztów na zakup serwerów i licencje, gdzie wersja jest zawsze aktualna, zgodna z najnowszymi wymogami prawa i ustawami. System ERP XL dla hurtowni jest systemem modułowym, co daje określone korzyści także w etapie wdrażania, gdzie może być wdrażany etapowo, rozbudowując go w czasie o kolejne moduły.

Wdrażane przez ERP Serwis oprogramowanie dla hurtowni wspiera przedsiębiorstwo w uzyskaniu lepszych wyników sprzedaży, mniejszych kosztów funkcjonowania firmy, lepszym zarządzaniu kluczowych obszarów. W obszarze sprzedaży system ERP XL proponowany przez ERP Serwis pomaga realizować wszelkie transakcje, krajowe i zagraniczne, w tym obsługę specyficznych przypadków sprzedaży takich jak tax free, obrót złomem, obrót towarami koncesjonowanymi, obsługa kaucji.

Uporządkowanie obiegu dokumentów handlowych, od zapytań ofertowych, oferty, zamówienia, faktury, paragony. Dzięki wdrożeniu oprogramowania ERP firma sprawniej i szybciej może zrealizować zakładane cele, jest to możliwe dzięki automatyzacji wielu procesów, która powoduje skrócenie czasu obsługi kontrahenta, dzięki również większej wydajności procesów administracyjnych i księgowych, skrócenie czasu potrzebnego na analizy i raporty. Wdrażając system ERP XL firma zyskuje uproszczenie i skrócenie czasu wystawiania dokumentów możliwościom jakie posiada np.

Dla hurtowni ważny jest również proces posprzedażowy, ewidencja i realizacja różnych wersji reklamacji, sposoby automatycznych korekt i zautomatyzowana i efektywna obsługa zwrotu towaru. Dla hurtowni ważne jest powiązanie w spójna całość wszystkich elementów i procesów sprzedażowych. Do nich należy zarządzanie cenami, wstępna kalkulacja cen, marży i jej składników, historia cenników dla wielu kontrahentów, ustalanie odrębnych cenników dla różnych kontrahentów, możliwość importu cenników z zewnątrz, zarządzanie rabatami i promocjami.

WMS - Informatyczne systemy magazynowe w logistyce

Tworzenie różnych typów promocji, pakietów promocyjnych, określanie ich ram czasowych, rozliczanie rabatów retro, wystawianie korekt zbiorczych. Następne procesy, które powinny współdziałać, to automatyzacja obiegu dokumentów i tworzenia nowych. Program pozwala również fakturować dostawy towaru o nieustalonej wartości jak w sytuacji, gdy przyjęty zostaje towar na podstawie dokumentów ilościowych a ustalenie wartości może nastąpić później po rejestracji faktury od dostawcy.

Program usprawnia także sprzedaż na stanowisku kasowym. Aplikacja dla kasjerów przeznaczona jest do pracy na ekranach dotykowych. Zarządzanie płatnościami kontrahentów to preliminarz płatności, obsługa operacji bankowo kasowych staje się prostsze dzięki m. System ERP XL, który proponuje ERP Serwis, posiada również elektroniczną wymianę dokumentów z dostawcami, odbiorcami EDI, pomoc w wysyłce towaru przy przygotowaniu z wykorzystaniem dokumentów transportu paczek i wysyłek oraz awiza dostaw. W systemie ERP XL dla hurtowni, który z powodzeniem wdraża ERP Serwis przedsiębiorca znajdzie wiele funkcjonalności ważnych dla całego szeregu procesów handlowych, mających wpływ na automatyzację wszystkich obszarów.

Połączenie wszystkich obszarów w jedno narzędzie to spójność dokumentacji, szybszy obieg dokumentów, oszczędność czasu pracowników, szybsza obsługa kontrahenta, możliwość bieżącego monitorowania wszystkich działań w firmie, również na urządzeniach mobilnych. Zobacz wdrożenie obiegu dokumentów.

Formularz wyszukiwania

System ERP XL dzięki budowie modułowej oraz całej gamie różnych funkcjonalności wdrażany jest wg indywidualnych potrzeb dostosowując odpowiednie moduły i funkcje do wymogów firmy. Znajdą się tutaj funkcjonalności umożliwiające swobodne rejestrowanie i obrót towarem importowanym i jego wyceny, zarówno towaru związanego z odprawami celnymi SAD i obrotu wewnątrzwspólnotowego UE. Oprogramowanie posiada funkcjonalności, które umożliwiają wygodniejsza i szybszą pracę. Zobacz także oprogramowanie dla budownictwa. ERP Serwis wdrażając oprogramowanie ERP do hurtowni wie, że dla firmy handlowej ważna jest komunikacja zarówno wewnętrzna jak i z kontrahentem.

Proponuje zestaw rozwiązań obecnie coraz szerzej wdrażany B2B, B2C. ERP Serwis dla firm poszukujących sposobu na zmniejszenie czasu obsługi klienta i realizację zamówień, zacieśnienie i utrzymanie współpracy ze stałymi odbiorcami proponuje wykorzystanie możliwości platformy B2B. Platforma przenosi część procesów związanych z procesem sprzedażowym na swoich klientów, co skutkuje zmniejszeniem kosztów własnych, stałym dostępem dla klienta oferty o każdej porze i wzrost zadowolenia klienta.

Zastosowanie takiego rozwiązania to zdalna obsługa kontrahenta dostępna na urządzeniach mobilnych. Kontrahent ma zawsze wgląd ofertę, przy czym oferty mogą być zróżnicowane dla różnych kontrahentów a wszystkie jego działa są od razu widoczne w systemie. Kontrahent sam może obsługiwać proces swojego zamówienia, składać zapytania ofertowe, zgłaszać reklamacje, śledzić stan realizacji zamówienia, śledzić stan płatności, zobowiązań i rabatów.

Program eNOVA365 Handel

System ERP XL daje całą gamę możliwości w zakresie raportowania i analiz w każdym z obszarów oraz porównując dowolne obszary w przedsiębiorstwie. Pomaga w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących przedsiębiorstwa w oparciu o konkretną wiedzę ze wszystkich obszarów działania firmy. Business Intelligence to analityczne narzędzie nie obciąża systemu, dostępne na urządzeniach mobilnych, dostępne dane w każdym miejscu i czasie, szybkie i intuicyjne zestawienia sprzedaży, zamówień, magazynu, zobowiązań, wszelkich transakcji i wiele innych. System IT dla hurtowni usprawnia działanie całości przedsiębiorstwa poprzez kompleksowe dedykowane rozwiązania, wygodne budowanie procedur, uproszczona administracja, z narzędziami do obiegu dokumentów, planowania, tworzenia kalkulacji kosztów, symulacji cen sprzedaży, oznaczanie etapów operacyjnych, historyczność procesów, zaawansowanie raportowanie, rejestracja zleceń na każdym etapie.

Wymiana elektroniczna dokumentów między firmami usprawnia i przyspiesza wszystkie rodzaje transakcji. Wymiana elektroniczna jest możliwa ze wszystkimi partnerami, bez konieczności zaawansowania technologicznego kontrahentów i bez względu na obszar geograficzny.

Wiele firm zajmujących się hurtowym handlem poprzez uruchomienie sprzedaży poprzez platformę internetową powiększyły swoje grono odbiorców i zyski. Sprzedaż przez internet powiększa szanse na rynku. Dzięki niemu można samodzielnie otworzyć sklep internetowy, gdzie w prosty sposób można tworzyć oferty, korzystając z gotowych szablonów oraz automatycznej komunikacji na linii sklep — system ERP, ograniczając do minimum czas pracy z platformą.

Oferta widoczna jest dla wszystkich klientów na urządzeniach mobilnych. Sklep współpracuje z porównywarkami cen: Ceneo, Skąpiec, Nokaut, Okazje. Info, Sklepy24, Google Shopping. Dobre pozycjonowanie sklepu w Google możliwe jest dzięki wbudowanym mechanizmom i promocją w internetowej platformie handlowej wszystko.

Możliwe jest założenie sklepu na Facebook. Sprzedaż można prowadzić również na Allegro a integracja z InPost pozwala wysyłać towary za pomocą Paczkomaty. Dla hurtowni ważna jest możliwość również pracy zdalnej pracowników poza siedzibą firmy. Takie możliwości dają aplikacje mobilne kierowane do kierowników, dyrektorów i pracowników mobilnych, takie jak np.