Uncategorized

Przyszłe strategie handlowe PPT

Mogą jedynie luźno nawiązywać do głównego tematu. Przykład: wiele pięknych wizualnie i dobrych jakościowo prezentacji stworzyli przedstawiciele bloga travelworldpassport. Zajrzyj na ich profil. Prawda, że robią wrażenie?

Czytaj i odpowiadaj na komentarze, one są źródłem cennych informacji. Świadczą o zaangażowaniu użytkowników. Pochlebne wpisy najbardziej cieszą. Inne mogą Ci wskazać, kierunek zmian w Twojej komunikacji multimedialnej. Konstruktywna krytyka jest motorem doskonalenia i rozwoju. SlideShare może być wykorzystywany jako jeden z wielu z kanałów komunikacji. I choć prezentacją można posługiwać się na każdym etapie promowania marki i tworzenia wartościowych i inspirujących treści, warto zacząć od początku. Tylko wówczas SlideShare okaże się efektywnym narzędziem promocji Twojej organizacji.

Zanim usiądziesz do tworzenia prezentacji poświęć trochę czasu na poznanie tego, co już zostało stworzone:. SlideShare wie najlepiej, jakie prezentacje najbardziej angażują użytkowników. Bazując na tej wiedzy pracownicy SlideShare przygotowali oczywiście… prezentację. Wynika z niej, że prezentacje publikowane w serwisie mają średnio 19 slajdów. Statystycznie na jeden slajd przypada jedno zdjęcie, zatem jest ich A średnio na każdym slajdzie są umieszczone 24 wyrazy. Czy te liczby są drogowskazem do sukcesu?

Sam możesz to sprawdzić. Roger C. Parker, wieloletni praktyk content marketingu, w jednym ze swoich eksperckich tekstów opisał kilka technicznych porad o tym, jak sprawić, aby SlideShare był optymalnym narzędziem komunikacji i pozytywnie wpłynął na wizerunek Twojej firmy. Jeszcze jedno, pamiętaj, że SlideShare to kanał przede wszystkim wizerunkowy, nie sprzedażowy.

Prezentacje stricte produktowe się nie sprawdzają.

Ale przy odpowiednim podejściu o samym produkcie można kreatywnie napisać w odpowiednim kontekście. Content wizualny jest siłą napędową współczesnej komunikacji. Tworzą go zarówno marki, eksperci jak i sami użytkownicy. Obraz i słowo się uzupełniają. Mamy tendencję do szybkiego skanowania wzrokiem tekstów.

Nie czytamy. A jeśli już, to musi być w nich coś, co wyraźnie nas zainteresuje — np.

Zadbaj też o jakość graficzną

Wizualny content to sposób na pozyskanie zainteresowania odbiorcy i przekazanie mu treści w uporządkowanej formie. Prezentacja, odpowiednio przemyślana, dopracowana wizualnie i merytorycznie jest doskonałym narzędziem, które pomaga budować relacje i promować kontekstowo markę. Like this presentation? Why not share! Embed Size px. Start on. Show related SlideShares at end.

WordPress Shortcode. Published in: Business. Full Name Comment goes here. Are you sure you want to Yes No. Be the first to like this. No Downloads. Views Total views. Actions Shares. Należy przedstawić te, które są istotne z perspektywy odbiorców, pozwalają zorientować się w sytuacji przedsiębiorstwa, prezentowanej ofercie itp.

Jednak należy pamiętać, by nie stracić z oczu głównego celu prezentacji. Po przygotowaniu planu dobrze jest więc sprawdzić proporcje przedstawienia poszczególnych informacji. Odpowiednio dobrana kolorystyka, szablony, tekst ułożony równo, dopasowany do pojawiających się obrazów. Oczywiście, nawet jeśli przedstawiciel firmy zleca firmie zewnętrznej wykonanie prezentacji, to musi wiedzieć, co się w niej znajduje i o czym mówi. Nie należy praktykować opcji czytania gotowego tekstu ze slajdów. Nie ma przeciwwskazań, by podczas przemówienia wspomagać się własnymi notatkami, ale niech nie będą one dokładnym powieleniem treści, którą uczestnicy spotkania będą mogli samodzielnie wyczytać.

Bez względu na to, czy walczymy o nowe kontakty biznesowe , nowy sprzęt, pieniądze, miejsce na rynku, pamiętajmy, że najważniejsze jest uszanowanie odbiorcy — jego czasu, potrzeb itp. Zintegrowany System Kwalifikacji to przydatne narzędziwe - zarówno dla pracowników, jak i pracodawców.

Materiały dydaktyczne | Stanisław Koziej

Do czego służy? Administracja biurowa. Badania i rozwój. Kadra zarządzająca. Kontrola jakości. Ochrona osób i mienia.

MARKETING W HANDLU I MERCHANDISING

Praca fizyczna. Arabia Saudyjska. Bośnia i Hercegowina. Korea Południowa. Nowa Zelandia. Republika Południowej Afryki.